Gratulerer med dagen Hildegunn og Miriam

Categories Blogg

Gratulerer med kvinnedagen til alle dere kvinner, og spesielt til Hildegunn og Miriam som har bursdag i dag 🥳🎂☕️🥁🎼💎🎁🎈🎊🎉💖

Da jeg var gravid med Miriam så bare viste jeg at hun kom til å bli født 8 mars, og det ble hun med en god del dramatikk. Nå er hun blitt en voksen klok dame som jeg er veldig stolt av💖.

 

Hildegunn som er manageren min har også bursdag og blir helt sikkert feiret stort av mann og datteren. Lørdag skal vi jentene på teateret og spise middag etter på, så da får vi feiere henne. Hildegunn er en raus og flott dame som får ting til å skje. 💖

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#bursdag #kvinnedagen #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Gratulerer med dagen Hildegunn og Miriam

  1. Tusen takk for fin hilsen flotte deg 💖 Gratulerer med dagen til datteren din og med kvinnedagen til oss alle 🥳 Gleder meg til treffet på lørdag 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *