God morgen

Categories Blogg

God morgen til deg 🌞😍, ny dag og nye muligheter. Jeg satt å så i bildene fra helgen, og synes at dere må få se disse herlige bildene av Potter da han var her i helgen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ny variant av , KAN DU INTE TALA!”

 

 

 

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Potter #lånehund #Kanduintetala #Kosmedhund #kjektmeddyr #Dyr #hund #Morsmiddag #hverdagsgleder

10 kommentarer

10 thoughts on “God morgen

  1. For en herlig hund, og så morsomt det første bilde er 🥰
    Jeg har faktisk “Kan du inte tala” figuren bak meg, som er en nyere versjon. Vet mine foreldre også hadde en, men den vet jeg ikke hvor ble av 🤔
    Ønsker deg en nydelig dag videre 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *