Glamping på Tofterøy

Categories Blogg, Ut på tur

Min venninne Laila sendte melding om jeg ville komme ut til Tofterøy siden hun var der i helgen, og da heiv jeg meg rundt å dro ut. Laila har en campingvogn osv. der helt nede ved sjøen.

Med nydelig sommervær og varme var det en drøm å være så nærme sjøen og naturen.  Så langt ute i havgapet er naturen mye mer snaut en ellers på Vestlandet siden det blåser masse, og det er sjø sprøyt over alt.

 

Vi fisket litt, og jeg fikk først en liten stakkars som fikk leve litt lenger. Så fikk Laila en skikkelig fin makrell, og da ble måsen så ivrig at han begynte å stjele slukene fra fiskeskrinet.

 

Laila hadde besøk av denne ungen damen, som var en skikkelig kosehund.

 

Da jeg kom hjem igjen så var de to jordbærene på terrassen modne allerede, og de smakte helt magisk godt.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#tur #glamping #Tofterøy #camping #morsmiddag

5 kommentarer

5 thoughts on “Glamping på Tofterøy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *