Gir bort stor skreller

Categories Blogg

Jeg har ikke hatt pc på lenge for den kollapset helt, så nå er jeg så lykkelig og glad at jeg vil gi to av dere en “blyantspisser” som man kan bruke til diverse grønnsaker for å lage matpynt/garnityr. Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere her,og dele et av mine mange innlegg  på fb. Dere som ikke har blogg må følle med 16 mai etter kl 17.00 da skriver jeg til den som er vinnere.

Noen bilder blir man ekstra glad i, og dette er et av de

Du kan se mer HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Gir bort stor skreller

  1. Kult! Jeg har faktisk en sånn rød “blyantspisser”, men har ikke helt skjønt hva jeg skal med den. Og derfor har den lagt i skuffen i snart tre år… Passer bare til gulrøtter eller? Har aldri prøvd den en gang, men jeg må vist det skjønner jeg. Kanskje du kan komme med tips til bruk?

    1. Om du ser på linken så er det flere bilder. Du kan brukes som pynt feks på supper, koldtbord fat til middag man vil pynte opp. Om du bilde på bloggen min kan du se på gulerot suppen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *