Georgine, fra knopp til full blomst!

Categories Blogg, Planter

I år har jeg virkelig klart å drevet frem to forskjellige georginer, og den jeg var helt sikker på vill komme igjen, den har ikke vist seg. Så man kan aldri vite, man må bare glede seg over det som kommer. Og denne Georginen som så ut som kom til å bli gul, har jeg tatt nokså jevnlig bilde av, det er fascinerende å se utviklingen på den.

Gul knopp.

Her kan man begynne å ane at det er en rosa farge i den.

 

 

 

 

Den første blomsten, er blitt gedigen stor.

8 kommentarer

8 thoughts on “Georgine, fra knopp til full blomst!

  1. Nydelige blomster du dyrker frem! Du sprer så mye positivitet på bloggen din, både med matinnleggene du tryller frem og deler raust av. Du sprer også blomsterglede, og vi ser at du selv også blomstrer med disse hobbyene dine. Ikke nok med det, du slipper også gjestebloggere til. Først meg og jeg ble bitt av basillen og nå har din bror kommet inn som gjesteblogger med sine fantastiske dikt! Du fortjener virkelig å ligge blant topp 20 her på blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *