Fylt tortilla

Categories Alle oppskrifter, Diverse retter

Jeg satt å leitet etter inspirasjon til middag på nette, for jeg er nokså tom for ideer for tiden.  Men etter å ha sett litt så der den ene oppskriften etter den andre var “la stå i ovnen i 5-6 timer” osv. hvem orker det en fredag? Da måtte det små grå i gang likevel. Og jeg lagde det så enkelt som det er mulig å lage. Man kan godt fylle på med løk, tomat osv. om man ønsker det, jeg måtte ha det enkelt.

 

2 tortilla lefser (glutenfri for min del)

1 egg

Grillkrydder

2-3 biter med skinke/kyllingskinke

Ost 2-3 snaier.  Parmesan er laktosefri

Legg en lefse på pannen på middels varme. Legg på ost, skinke og egg som er pisket sammen med grillkrydderet. Legg så den andre torillalefsen på toppen. La det ligge til egget har stivnet så pass at det går ant å snu den. Steik litt videre så den øverste lefsen også får farge.

Her kan man gjøre mye mer om man har ork, man kan for eksempel ha ketchup på lefsene, og det grønnsakene man liker og har, her er det bare å kjøre på. Men dette fungerte veldig fint i hele sin enkelhet.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

 

 

#rask #enkel #godt #billigmiddag #Tortilla #skinke #ost #egg #

5 kommentarer

5 thoughts on “Fylt tortilla

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *