Frukt på staselig fat

Categories Blogg

God morgen🥰🥰🥰🥰alle sammen.

Det nærmeste fetisj jeg kommer må være at jeg elsker kjøkkenting, fine glass, servise osv. Dette fate har jeg arvet og er fra Stavanger flint er håndmalt i 1954 i, og asjetter til. Det er ekstra gøy å servere på slike fine fat. Dette fruktfatet lagde jeg da jeg hadde lunsjtreff med Laila.

Er du bevist på arven fra norsk design? Jeg bryr meg egentlig ikke om at det er design, men synes det er kjekt å ta vare på/se at de blir tatt vare på vakre gamle  ting og ekstra kjekt når det er Norsk.

6 kommentarer

6 thoughts on “Frukt på staselig fat

  1. Fint med noe av det gamle i alle fall. Jeg er ikke så inni hva som er merke-greier. Men moro å ha noe av det gamle. Vi fant mye sånt hos mamma nå 🙂

  2. Det ser jo ekstra delikat når frukt eller mat serveres på fine fat. Jeg har noe gammelt som jeg er glad i og som betyr noe for meg. Da er det stas å bruke det også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *