Fredagskveld på legevakten

Categories Blogg

Når man ikke har noe å gjøre på så drar man til legevakten en fredag, eller NEI.

Denne kroppen min er ikke god å forstå seg på. Jeg har ikke vært i form nokså lenge, og har vært stamgjest hos legen. Da jeg satte meg ned i går for å slappe av foran tv, så mistet jeg plutselig følelsen i deler av armen, det var akkurat som jeg hadde fått bedøvelse som ikke hadde gått ut. Som sakt så er det mye med denne kroppen som ikke stemmer for tiden at jeg tenkte at dette går nok over, så jeg satt å så tv. Men det ble ikke noe bedre, så jeg fant ut at jeg måtte gjerne bare ringe legevakten å høre hva de tenkte. Det var en hyggelig dame som stilte meg masse spørsmål, de er jo alltid redd for at man har fått drypp eller hjerteinfarkt, damer får jo gjerne andre symptomer en menn. Hun mente jeg burde komme inn å få det sjekket, så jeg tok en taxi inn, man kan ikke risikere å kjøre selv når man ikke har følelse i armen.

Etter  noen timer kom legen å undersøkte meg, og konklusjonen var at det kunne være en betennelse i et eller annet feste eller nerve i armen. Det var bare å dra hjem, og gikk det ikke over til mandag så må jeg ringe fastlegen igjen. Jeg er heldigvis litt bedre i dag, så jeg håper at dette går over av seg selv om jeg bare tar det litt med ro.

Del gjerne innlegget med venner og familie.😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#legevakten #fredagskveld #Lamelser #fredagskveldpålegevakten

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Fredagskveld på legevakten

  1. God bedring kjære du🌹❤
    Ta vare på deg selv for du er verdifull❤ hvil deg og bli frisk!!
    Stor bedrings klem❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *