Last Updated:

Fjordkraft, dette er ikke godt nok!

Categories Blogg

I går da jeg snakket med naboen så fortalte hun at det var mulig å få trumf poeng på strømmen hos Fjordkraft. Så jeg gikk inn for å legge det til, men det var ikke så enkelt for da måtte jeg tydeligvis bytte strømavtale. Så jeg gikk inn på mailen for å finne bekreftelse på avtalen for å angre på dette. Men det har de ikke sent. Så forsøkte jeg å finne telefonnr dere på siden, NEI det har de gjemt godt, måtte gå inn på 1881 for å finne det. Nå har jeg stått i telefonen i snart en time, de har ikke ring tilbake tilbake gang.  De svarer ikke på chat, og selvsagt ikke fb.  Da jeg endelig kom igjennom var jeg så irritert at jeg knapt fikk frem hva jeg ville, men jeg var tydelig ikke trumf medlem, selv om jeg har gjort det hun sa at jeg skulle gjøre, og tydeligvis ikke byttet avtale.  Fy flate for et system. De tjener rått på, men behandle kundene har de ikke råd til!  ER vel på tide å bytte selskap.

 

Følg gjerne bloggen HER

#fjordkraft #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *