Last Updated:

Fiskeburger med Coleslaw med søtpoteter og uten melkeprodukter

Categories Blogg, Fiskeretter

Jeg har vært ut å kjøpt de første blomstene for denne sesongen, og det er bare noe av det kjekkeste jeg vet. ENDELIG blir det farge ute, det gjør virkelig noe med meg. Men da jeg åpnet kjøleskapet for å se hva jeg kunne ha til fiskekarbonaden så jeg nesten møllen komme i mot meg (er en spøk ;-)), men tomt var det for veldig mye. Jeg orket ikke dra på butikken, så jeg fant det jeg hadde, og da ble det Coleslaw salat HER av de restene jeg hadde.

Det har begynt å titte frem ruccula og bladsalat i kassene mine på terrasse  en, så da det ble det lille ekstra 🙂

Her er en av blomstene som måtte bli med hjem, jeg syntes den er helt nydelig. Er det noen som vet hva den heter?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Fiskekarbonader #hjemmelaget #mat #fra #bunnen #Coleslaw #middag #middagstips #morsmiddag #glutenfri #melkefri

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *