Fesk kjerringa

Categories Blogg, Diverse retter, krydder og sånt

Eg ve te Bærgen, ve te Bærgen me det samme, for der har jeg det som fisken i vannet…..I dag er det skikkelig Bergensvær, men jeg sitter her å smiler for meg selv å tenker på alt som skjedde mens jeg var på Grand Canaria. Det ble en litt dominoeffekt av positive ting som skjedde. Det var jo ikke til å stikke under en stol at jeg hadde god tid da jeg var der, og jeg satt å bladde på Instagram, og der dukket det opp noe som fikk meg til å stoppe opp fra skrollinge på mobilen. Hm. hva var dette for noe spennende, da? Det var et fint glass med noe som heter trøffelsalt. Det fikk jo min fantasi til å gå litt varm, så jeg ente en melding.

Fesk kjerringa var ei hyggelig dame, og jeg bestilte meg et glass av herligheten. Tilfeldighetene ville det slik at dagen etter gikk jeg tur med de utrolig hyggelige folkene fra Nord-Norge, og hun ene var som meg levende opptatt av ALT som hadde med mat, dyrking, sanking osv. Og hun også sanket trøffeltang, kan du tenke deg en slik tilfeldighet? Hun fortalte villlig vekk, og jeg fortalte henne om den jeg akkurat hadde bestilt. Hun fortalte mye om hvordan prosessen var, og det var ikke noe kjapp sak for å få noen gram trøffeltang.

Da jeg kom hjem tenkte jeg at hun Fesk kjerringa, ville sikkert ha godt av litt reklame, så jeg spurte om hun ville sende meg et glass med et av de andre produktene så kunne jeg skrive om det på bloggen. Og i går kom det i posten, ikke bare et ekstra glass, men to 😍. Nå må jeg begynne å tenke, og la kvernen gå på hvordan jeg kan bruke disse utrolige flotte produktene. Gleder meg veldig å forsøke.

Følg gjerne bloggen HER. 

Del gjerne innlegget så flere får vite om disse flotte produktene

#Feskkjerringa  

#Dyrk #selv #sank en #tradisjonsmat #enkelt #godt #uten melk #uten gluten #Middagstips #Helgemiddag #Middag #morsmiddag #allergi Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #fredagskos #helgekos #Fingermat  #Tapas #rein #mat

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fesk kjerringa

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *