En herlig helg med Alf

Categories Blogg

Denne helgen har jeg vært hos Alf, mitt barnebarn, og det har vært en strålende fin helg. Alf og solen har strål om kapp. Jeg har fått en dose av både Alf og sommer, selv om det aldri blir nok av noen av delene 👼🌞for min del. Og jeg har fått vært sammen med Karianne, Marte og Miriam, og det har gjort så uendelig godt det også. Så dere forstår hvorfor jeg ikke har tatt meg tid til bloggingen, når jeg må suge til meg alt det gode som er med å være sammen med mine 💖. I motsetning til her var det knusk tørt  i Oslo, gresset var nesten svidd bort, så det burde kunne ha fordelt regnet litt på de også er min mening 😄

Jeg sydde en sengekant til Alf HER, det var litt av et prøve og feile prosjekt.  Nå som jeg har fått sett hvordan den fungerer i sengen skal jeg etter hvert sy en ny, for nå vet jeg mer både hvordan jeg skal lage den, og hvordan den vil passe best til sengen. Sengen er laget av min bestefar, altså blir det tippoldefaren til Alf som har laget den. Derfor er den på ingen måte laget som de vanlige sprinkelsengene, for denne er adskillig mer solid, og Alf kan ha den i mange, mange år.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

 

#diy #sengekant #suvseng #gammelsengfratippoldefar #Familie #Hverdagslykke #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *