Elgskav i pita

Categories Alle oppskrifter, Hjort, Kjøttretter

Det var meningen å kjøpe lammeskav, men det hadde det ikke på butikken, men derimot elgskav! Det har jeg aldri forsøkt før så det var ingen dårlig erstatning, og det kan virkelig anbefales. En veldig enkel middag, og nydelig godt. Det er noe eget med viltkjøtt altså.

 

Beregn 150- 200 g skav av elg eller annet vilt pr person

Steikes kjapt på pannen gjerne med viltkrydder, salt og pepper.

Jeg lagde meg guacamole, det passet veldig godt til.

Tacolefser (Glutenfrie for min del)varmet jeg på pannen

Ellers hadde jeg tomater, steikt sopp, salat og tyttebær, et ordentlig herre måltid.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#viltkjøtt #elg #elgskav #Piata #lynkjappmiddag #morsmiddag  #Middag #middagstips #Morsmiddag #Glutenfritt #Laktosefritt #Matfrabunnen #hjemmelaget

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Elgskav i pita

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *