Dette traff meg mitt i planeten!

Categories Blogg

På FB får vi alt mulig både sån og slik, og det meste er gjerne slik jeg bare blar forbi, men dette traff sjelen min mitt i planete. Det er fra en bok av Janice Langford HER kan du gå inn på hjemmesiden å se mer. Jeg har aldri verken hørt eller sett om noe av henne, så dette må du vurdere selv. Men jeg fikk lyst å kjøpe boken, og jeg kjøper omtrent aldri bøker, langt mindre leser. Dette er ingen reklame, men dette gjorde så godt for meg nå, at jeg fikk lyst å dele så kan det hende at noen andre også får lignede god følelse av dette sjelegode diktet/ordene 💖

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#bok #janicelangford #Morsmiddag #sjelefred

4 kommentarer

4 thoughts on “Dette traff meg mitt i planeten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *