Last Updated:

Det året der var positivt å være negativ!

Categories Blogg

Snakk om å snu ting på hode, nå har jeg testet meg to ganger etter jeg kom hjem, og det er negativt. Men burde det ikke vært et annet begrep på dette? Det høres nesten ut som det er dumt ta man ikke har fått covid. Jeg er veldig takknemlig for at testen viste at jeg ikke har fått det, jeg teller jo ned for å dra til Oslo for å se på min lille gullklump.

Men er det ikke rart at man bruker begrep helt om vent av hva som er vanlig. Jeg elsker å filosofere over livets mange små og store hendelser, og tilfeldigheter om de finnes da. Om ikke tilfeldigheter egentlig er det å leve og være i livet her og nå? Det meste skjer av en grunn, og fuglene skal vite at jeg ikke alltid er like glad for alt som skjer . Underlig nok, etter man har fått ting på avstand, noen ganger mange år, noen ganger bare en uke, så tenker man at det lærte jeg faktisk noe av, eller nå forstår jeg osv. Eller man rett og slett har begynt å forstå hvordan andre har det, en ny erfaring som gir en mer empati, større selvinnsikt og er mer helhetlig forståelse av ting rundt oss.

Nå gleder jeg meg å se hva som kommer positivt ut av at vi har hatt disse årene med Covid. Vi ser det nok ikke det med en gang, men på sikt er jeg overbevist om at det gror noe nytt og fint frem. Vær positiv, men negativ 😉💗. 

 Del gjerne innlegget med venner og familie 😊 Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

Du kan også titte inn på denne siden, der de har kurs som hjelper en å snu tanken fra negativ til positiv, eller gjøre fantasien din til din beste venn HER

#Uniquemindesp #posetive #tanker #Unique #mind #esp #morsmiddag #Tips #mat #endringer

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Det året der var positivt å være negativ!

  1. Jeg også tror det kommer noe positivt ut av dette til slutt, jeg kjenner at jeg setter mer pris på mye som har med frihet til å gjøre ting. Og det skal jeg huske etter dette, bare det å kunne klemme sine nærmeste betyr så mye mer nå enn før.

    Viktig å ta med seg de lærdommene man får enten de er små eller store.

    Jeg skjønner virkelig at du gleder deg, håper det skal skje snart at du får se den nye verdensborgeren❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *