Last Updated:

De gryr av dag for Skybert og meg

Categories Blogg

Det er 2 januar og jeg våknet til lyden av.. tja. Av at det ikke regnet eller var kaldt. Jeg måtte kaste av meg den tynne dynen for det var så varmt.

 

Noe så fantastisk som å kunne gå barføtt ut.

Her har jeg vært en gang før for to år siden, og jeg tror det er akkurat samme leiligheten som sist.

Kaffe på terrassen er ikke noe jeg gjør hjemme for tiden, da blir kaffen for tynn 😂 på grunn av regnet.

Jeg er nok ikke i Mexico men på Grand Canaria nærmere bestemt Puerto Rico. Jeg skulle dra med en venninne, men hun trakk seg på grunn av det økte smittetrykket her nede. Det er ikke noe jeg synes er noe kjekt heller, men jeg synes denne tiden på året er den verste tiden. Det er bare avkom, det er stille, kaldt, mørkt og vått. Men heldigvis ble Skybert med.

Da får jeg og Skybert gå meg turer på fjellet og følle alle regler så jeg holder meg frisk.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “De gryr av dag for Skybert og meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *