De glemte å vipse

Categories Blogg

Det kom en pakke i går, og det var fra selveste rampenissen selv, nemlig MEning. Normalt skriver hun om dagliglivet og om ME. Men  i adventtiden  hadde hun som mange andre rampenisser på besøk, og de gjorde mye rart. Det ene innlegget vipset de penger, og for meg var dette innlegget som traff min humornerve. Jeg kommenterte  at de hadde glemt å vipse til meg, derav korte jeg fikk 😄. Det er rart hva som får oss til å trekke på smilebåndet eller rett å slett le av full hals, noe jeg lett gjør. Det innlegget som vant var et helt annet, men det traff ikke meg på samme måte som vipsingen. Men godt vi kan le av forskjellige ting. Tusen takk Kari for den koselige korte og nissen. 💝 

💕

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

10 kommentarer

10 thoughts on “De glemte å vipse

  1. Så bra å høre at pakken har kommet frem til deg 😉 Tusen takk for det koselige innlegget du har skrevet, og for linking! Jeg hadde mye moro med å lage små historier om rampenissene, og de har lært meg mange rampestreker, hihi 😉

      1. 🤗 Hm, nå fikk du meg til å lure litt på om jeg har vært alt for snill mesteparten av livet, og om det ligger et behov i meg for å være litt rampete… 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *