Dani

Categories Blogg

Jeg har finfint besøk for tiden av dramakongen Dani, og hvorfor dramakonge? Han er jo gutt så han kan jo ikke være dramadronning vel!

Han er bare skjønn å grei, men får han det ikke akkurat som han vil så pistrer han, eller uler som en ulv. Så vil han ha kos, da skal han ha kos, vil han gå der på tur, så nytter ikke noe annet. Og når han ikke vil gå mer på tur, da står han rett opp og ned til vi går hjem 😂. Han har en stor personlighet, som man blir veldig fascinert og glad i, men det beste er at han ikke MÅ ut med det samme jeg har stått opp. 

 

I går var det et nydelig vær her i Bergen, og jeg bestemte meg for å forsøke å lokke han med på en lenger tur i dag. Jeg har gått opp i skogen på Smøråsfjellet, flere ganger, å sluppet den litt løs, slik at den skal føle seg trygg. Og utrolig nok så gikk han med meg, da jeg gikk videre oppover. Og det ente med at han hoppet, løp og skrenset av gårde, og koste seg skikkelig. Vi gikk i mange timer, og han begynte å bli sliten, noe som en hund selvfølgelig trenger.

Dani er for det meste en veldig lydig hund om man bare viser at man mener det man sier, og han kommer løpende når jeg roper på den. Det er veldig lite folk ute på disse plassene som jeg gikk, men når det kom folk, så satte den seg ned så jeg fikk ta bånd på den. Flinke Dani!

Da vi kom hjem var han helt ferdig, og spiste og drakk litt, og flatet ut. En lykkelig og glad hund og hundepasser.

💕

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#hund #tur #bestevenn #dani #Passehund #Morsmiddag #Lykke  #smøråsfjellet

8 kommentarer

8 thoughts on “Dani

  1. Kjempefine bilder, og så nydelig Dani er 😍😍😍

    Min abyssinerhannkatt (Elvis) er også en dramakonge av dimensjoner. I hvert fall når det gjelder lite mat i skålen 😂🤣😂🤣

    Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Pusekatter lever av å være dramakonger, hehe tror ikke det finnes mer dramatisk dyr en katter. Katten jeg hadde Jenny Dyp, som var kusinen til Johnny Depp, var dronningen av drama. Om jeg hadde vært borte, så var hun skikkelig sur lenge, selv om jeg hadde folk som bodde med henne og ga henne alt hun trengte. Savner henne veldig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *