Dagen i dag kan bli den aller beste

Categories Blogg

Solen skinner, det er fredag og jeg skal få møte Alf mitt første barnebarn igjen, endelig. Da kan det ikke bli mye bedre. Nå er det skikkelig vårstemning her, og da er alt om dårlig vær og storm borte, da tror jeg det skal være slik resten av mitt mitt liv 🌞😍😎. 

Oreganoen er allerede langt på vei, det har jeg aldri sett før. Lykke i en potte.

 

 

Og utrolig nok også lille persille 😍

 

Et av de sikreste vårtegnene

 

Kan ikke huske hva jeg plantet, men håper det er påskeliljer, de tar ikke hjorten

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #vår #terrassebonde #detspireroggror #morsmiddag

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *