Last Updated:

Bloggere kommer å går, Morsmiddag består 👩‍🍳

Categories Blogg

Tusen takk til dere trofaste lesere, jeg setter enorm pris på dere alla 😍. 8 februar var morsmiddag 12 år, da var jeg på vei hjemover etter å ha vært på Grand Canaria i tre uker, og i går husket jeg ikke på det, men bedre seint en aldri. Her kan du se mitt første innlegg .

På disse årene har det blitt mange innlegg, 2418 står det, men jeg har slettet en god del opp igjennom tidene, så et bra antall etter hvert.

Det var i grunnen min eldste datter Marte som bare lagde en blogg og navnet på den, og sa “Mamma nå har du en blogg”. Den gangen var jeg mildt sakt livredd for å legge ut noe, det var ukjent og jeg viste jo at jeg er dyslektiker og at det kom til å bli mye feilskriving. Det har det også blitt, men heldigvis har det bedret seg med mengdetrening og teknikkene jeg fikk da jeg tok på Unique Mind kurs for mange år siden. Og siden den gangen har jeg jobbet jevnt og trutt ikke bare med dette, men med mange områder i livet mitt som har stoppet meg i å gjøre det jeg ønsker. Så dysleksien har ikke blitt borte, men enormt mye bedre, mange sier det ikke kan se at jeg har det, og det gleder meg stort.

Jeg har vel aldri hatt det store ambisjonene, men det er klart det er kjekt å ligge blant det mest leste bloggene, da er jo ikke det verdiløst det jeg gjør.

Jeg har sett bloggere komme og bloggere gå, noen har lagt øverst på listen og for så å forsvinne  helt, for det blåser av misunnelse på toppene! Jeg tror neppe noen er misunnelig på meg, jeg ligger her å dupper i overflaten, og flyter med.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#blogg #12år #Morsmiddagbestår #morsmiddag  #Middag #middagstips #Morsmiddag #Glutenfritt #Laktosefritt #Matfrabunnen #hjemmelaget

 

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Bloggere kommer å går, Morsmiddag består 👩‍🍳

  1. Gratulerer med både vel overstått 12 års jubileum og med fast plass blant topp 20! Vel fortjent 💝

  2. Gratulerer til en flott blogger 👏👏👏👏👏elsker og se dine innslag og du er helt fantastisk 😁❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *