Last Updated:

Arguineguín, lunsj på returant med glutenfri mat

Categories Blogg, Ut på tur

 

Selv om det ikke er mer en en normal sommertemperatur i Bergen, så er det herlig. Nå har vi lagt på stranden, tatt småturer, og nå tok vi turen over fjellet til Arguineguín. Selv om det er reine ørkenlandskapet her, så er det mye grønnere en i fjor. Og siden vi har vinter hjemme, så var det en herlig temperatur å gå i.

Her har jeg tatt bilder uten folk, men det var reine folkevandringen over fjellet, de fleste var norsk.

Arguineguín er en liten fredelig by som man også kan gå til det meste over stranden. Men da har vi gått opp Nydalen og ned fra der de t kunstene bor i en hule.

Da vi kom til Arguineguín var det lunsjtid, og å finne restauranter som har glutenfri mat er ikke lett. Men i fjor var jeg på en resturat “Taste bistro” i Arguineguín, da jeg var på tur der, så da gikk vi der etter å ha fått ei, nei og atter nei på de andre stedene.  Der fikk jeg deilig glutenfri hamburger, og en nydelig hamburgerbrød til. Så har du/dere brukt for glutenfri mat, kan dette stedet anbefales.   Vi begynte å gå langs stranden hjem igjen, men da sa min rygg stopp så fra Lyngsenteret tok vi taxi hjem.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#middagstips #middag #morsmiddag #Glutenfri  #Arguineguín #hjemmelaget #matfrabunnen  #sunt #enkelt #grandcanaria #pouertorico #Taste bistro

4 kommentarer

4 thoughts on “Arguineguín, lunsj på returant med glutenfri mat

  1. Kjekt at dere koser dere med både turer, kafeèr, soling og god mat og drikke 🙂 Håper ryggen er bedre igjen etter litt hvile 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *