Last Updated:

6 dag uten internett og tv

Categories Blogg

Jeg tok min daglige telefon til  #Telenor for å si at ingen har kontaktet meg selv om de lovet dyrt å hellig at de skulle gjøre det inne utgangen av fredag. Han på Telenor sa teknisk ahdde slettet den saken siden jeg hadde internett til huset. De har ikke gitt meg beskjed om noe som helst. Men i svarte balje, det var jo slik første  gangen jeg ringte til de torsdag morgen, han sa det sikkert var ruteren, selv om jeg sa at jeg hadde lånt naboens ruter og fortsatt ikke nett. Nå må jeg vente på ny ruter, og det kan ta en uke. Jeg har bare en ting å si om Telenor, dette er lavmål og på luksuspriser. Hadde jeg følt at de brydde seg at de virkelig forsøkte å løse problemet hadde alt vært topp, men det er den ignoranter “dette driter jeg i bare du legger på telefonen” holdningen som får topplokket  til å eksplodere.

Skjerp dere!!!!!

jeg beklager at de er fullt av skrivefeil osv. Telenor har ikke vilje til å rydde opp i feilen på Internett mitt, så alt blir skrevet fra mobil. Ingen ideell situasjonen for en med dysleksi!

 

#Telenor #vinneråretsverstekundeservis #Bunnkundeservice #fraværendevhjelp #aldrimer #morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *