Steikt overlår av kylling, pasta med linser og pesto

Categories Kyllingretter

I dag og hadde jeg litt av en sammensettning på middagen, men det smakte meg noe aldelses perfekt. 

Jeg fikk kjøpt pasta med linser og de likte jeg veldig godt siden det var litt smak på. Pesto hadde jeg lagd og hadde i kjøleskapet. Overlår er den øverste delen på låret på kyllingen, den steikte jeg på nokså høy varme, men jeg vende den nokså ofte så de ikke skulle bli brent. Så hadde jeg bare litt salt på slutten av steiketiden.

Oppskrift på pesto finner du HER. For dere som ikke trenger å tenke på at pastaen skal være glutenfri, har utrolig masse digg å velge mellom, så forsøk en ny smak. Denne pastaen kjøpte jeg på Rema den er økologisk og glutenfri, nokså uvanlig med litt sunnere alternativ på glutenfrie produkter, men man kan selvsakt bruke den pastaen man ønsker.

Litt salat hadde jeg også til, det hører liksom med.

Ser det ikke veldig godt ut?

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Steikt overlår av kylling, pasta med linser og pesto

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *