Last Updated:

Salat med vaktelegg og ørrret

Categories Garnityr, Matpynt, Salater

Her kommer et lite tips til dere som skal ha komfirmasjon eller andre festligheter. Vaktler er små fugler som legger utrolig små søte egg, de smaker omtrent det samme som vanlige egg. Eggene er litt kostbare men skal man ha det lille ekstra er dette virkelig noe å tenke på. I dag har jeg bare brukt de i en salat som var rester etter tacoen. Men det er fint å dandere vaktellegg om det er på et fat til koldtbor eller i en salat eller en forrett osv. Jeg legger ved noen bilde jeg fikk av Katerina Jerjomiceva som solgte meg eggene, du kan også gå inn på facebook siden hennes å få enda mer inspirasjon HER.

Jeg valgte å ha noen egg med litt skall på siden jeg syne skallene er veldig dekorative.

 

Bilde fra Katerina Jerjomiceva

Bilde fra Katerina JerjomicevaBilde fra Katerina JerjomicevaBilde fra Katerina JerjomicevaBilde fra Katerina JerjomicevaBilde fra Katerina JerjomicevaBilde fra Katerina Jerjomiceva

 

 

#Koldtbord  #komfirmasjon #vaktler #vaktelegg #middag #middagstips #Forrett #Morsmiddag #glutenfri #glutenfritt #melkefritt #latosefri #blogg #Matblogg

5 kommentarer

5 thoughts on “Salat med vaktelegg og ørrret

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *