Fiskehamburger

Categories Fiskeretter

Jeg har hatt et glutenfritt hamburgerbrød liggende i fryseren som jeg har flyttet rundt i minst et år, og da er det godt  få det brukt opp. 

Fiskehamburger med hyse og torsk 80% fisk er i grunnen ok mat, den inneholder melk men ikke gluten. Man kan lett lake fiskeburger selv HER finner du en med laks uten melk og gluten.

Jeg steikte fiskeburgeren etter anvisning på pakken, og hadde hamburgerbrøde på pannen også. Blir du overasket over at jeg hadde aioli på? 😍 

Isbergsalat, agurk, tomat og søt minipaprika hadde jeg på. Det er nesten ikke noe vits å ha alt opp på burgeren for det paller jo av uansett, så jeg har en del av tilbehøret ved siden av.

#fisk #hyse #torsk #fiskeburger #middag #middagstips #enkelt #kjapt #fort #ferdig #Blogg #bloggtopp #matblogg #Morsmiddag #glutenfri 

8 kommentarer

8 thoughts on “Fiskehamburger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *