Steikte raspeballer/klubb/kompe

Categories Tips til restemiddag

Søndag hadde jeg raspeballer både vanlige og glutenfrie. jeg lager alltid de glutenfrie først med salt kjøtt, tar på lokket før jeg begynner med de vanlige. 

Men det som er greiene  med raspeballer er at jeg ikke kan ha for lite, derfor spiser jeg rasper tre dager etter hverandre he he. I dag ble de derfor en variasjon med steikte raspeballer med bacon , litt rester av pølser og en pitte lite bit med salt kjøtt. Det blir aldri feil, nam nam, og propp mett i dag igjen.

                                                     

Her er oppskrift på vanlige raspeballer HER og glutenfrie raspeballer HER

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Steikte raspeballer/klubb/kompe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *