Fotomatprosjekt

Categories Diverse retter

                                                                                           GOD MORGEN 🙂                                          

Dette ble et lite fotoprosjekt, det begynte med at jeg fikk så lyst på yoghurt, og så forsøker jeg virkelig å holde meg borte fra melkeprodukter siden jeg virkelig ikke tåler det. Men siden jeg virkelig elsker fløte, rømme og yoghurt os. så røyner det hardt fra tid til annet, og soya er heller ikke det beste siden jeg har lavt stoffskifte. Men denne gangen vant soyayoghurten, problemet med den er at den virkelig ikke er god. Og derfor ble det lag på lag, til jeg ikke kjente smaken lenger av den grusomme soyayoghurten.

                                                        
                                                                     Med bringebærsyltetøy

                                                        
                                                         Og blåbær……….. Nam 

 

                                                       
                                                       Da var det valnøttene sin tur

 

                                                        
                                                         Til slutt “less is more”, min høyt elskede granateple. Og ikke vet jeg hvorfor jeg elsker de, men av rein fornuft er det                                                                       ufattelig sunn, full av antioksidanter. Og nå kan man ikke kjenne annen smak, enn velbehag 

 

23 kommentarer

23 thoughts on “Fotomatprosjekt

  1. 🙂 Er de ulike yoghurttypene like ille? Slik som ekte greske osv? Har ikke greie på det jeg, men alt er vel melk og da er de vel,like sikkert? Likedan skyr?

  2. Hi hi det første bildet så ut som rømmegrøt med ketchup på! Men etter hvert ble det mer fristende 🙂 Nøtter og bær er godt til yoghurt – og jeg kan heldigvis spise den vanlige 🙂

  3. Mariann: Gresk yoghurt er knallgod, men jeg tåler den egentlig ikke, tåler ikke proteinet eller .melkesukker. i melkeprodukter Soyayoghurten jeg har fått tak i må nok jeg gjøre noe for å klare å spise den.

  4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja ja det er tusenvis av andre ting jeg kan spise. Men noen ganger hadde det vært ok å kunne kjøpe slike ting som feks, lefser

  5. spisogspar: He he nå er det så lenge siden jeg har blogget at jeg ikke husket hva det var. Ja ja jeg begynner vel igjen om det er meningen jeg skal gjøre det 🙂

  6. Åh, jeg elsker også rømme! Men det så veldig godt ut da, jeg aner jo ikke hvordan den yoghurten smaker.. <3

  7. Lykke: Takk 🙂 Om du tåler melkeprodukter er det absolutt å foretrekke fremfor denne yoghurten. Men om man ikke kan spise melkeprodukter så venner man seg til den ved å gjøre noe grep så man ikke kjenner direkte maken av en :-)))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *