Brunsj på terrassen. Pannekaker av frø.

Categories Blogg

Min eldste datter laget deilig frokost/brunsj til meg på dagen, som vi hadde på terrassen siden det faktisk er strålende sol for en gangs skyld. Ikke verst når man har kommet til slutten av september. 

Oppskriften på pannekakene finner du ved å trykke HER


Dette er faktisk en av de første gangene jeg har kunnet sitte ute å spise etter at jeg flyttet.


Kjekt å være ute og kunne bruke de  nye hagemøblene, de har ikke blitt slitt i år akkurat 😉


Det er litt mye trær her, men jeg har  fin utsikt.


Jenny Dyp(kusinen til Johnny Depp;-) er også på utkikk, men det er nok om andre puser våger seg inn på hennes tomt!


De få blomstrenne jeg tok med meg står forholdsvis fint enda, jeg er utrolig glad i blomster. 


Jeg har fått som de fleste får mange hilsen på FB,  og folk har sent melding, og ringt meg og det er jo bare utrolig koselig. Men det artigste er min blogg venninne Frodith
 som har skrevet hilsen til meg og to andre på bloggen sin, tenk å få få være så heldig og beæret. I ettermiddag skal vi spise sushi, snakk om en fin bursdag, dette kan jeg venne meg til :-)))

 

 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Brunsj på terrassen. Pannekaker av frø.

  1. Så fin dag du har hatt da 🙂 og det er jo så nydelig vær om dagen så det har vært topp i Gøteborg også 🙂 Du er den største bloggeren/bukken du vettu 😀 Grattis med dagen her også <3 bursdagklem <3

  2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det har nå ikke vært en selvfølge i hele vår og sommer at vi kunne sitte ute, så i dag var det bare nydelig

  3. Gratulerer med dagen! Så ut som en fin dag du har hatt på terassen i dette nydelige været med pannekaker og blåbær 🙂 Ha en fin kveld videre <3

  4. Gratulerer så masse med dagen, Randi! Og så herlig at dere kunne sitte ute å nyte maten. Det er deilig når vi er godt ut i september (men jeg har jo bestemt meg for at dette er sensommer og ikke høst helt enda). Så herlig å kunne se vann fra terrassen, og flotte hagemøbler du har skaffet deg. Håper du får brukt dem mye. Likte godt de turkise detaljene til 🙂

  5. margarites: Tusen takk Grethe, som du sikkert har forstått så elsker jeg farger, og turkis er min absolutte favoritt for tiden. Den fargen gjør godt for sjelen 😉 Det er bare helt utrolig hvor fint det har vært i dag , og jeg er helt enig det er sensommer siden vi ikke har hatt sommer.

  6. Oldemorbloggen: Tusen takk ja ikke sant at jeg bare er barne he he. Jeg snakket med min tante i dag som snart blir 83 år og hun er sprek som en fole, jobber masse og løper på fjellet, og henne vil jeg ligne på 🙂 Hun er bare herlig

  7. så herlig vær, morsomt at man faktisk må vente til slutten av september for å ta hagemøblene i bruk. Gratulerer med dagen som var. Pannekakene hørtes veldig gode ut 🙂

  8. lykkebobla: Det kan du si, men i år er det faktisk tilfelle. Eller der var tre dager i slutten av august, men da hadde jeg akkurat flyttet inn, og hadde egentlig ikke helt tid å nyte solen 🙂
    Pannekakene er så mye mat i at spiser man de til frokost er man ikke sulten før til kvelds 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *