Last Updated:

Nye venner selv om man er blitt 29 ;-)

Categories Blogg

Lørdag var jeg å spiste middag med fem bloggdamer som jeg har blitt kjent med, og da ble jeg inspirert til å begynne å blogge igjen. Alle de vakre kvinnene blogger om litt forskjellige saker og ting.

Cuskima skriver om alt mulig og hun er veldig interessert i hud og kroppspleie som er laget på en skikkelig måte (økologisk).Hun er nå en frittalende herlig dame som ikke er noe a4 blad akkurat, tenk så godt det er.

Frodith er en mester i å tegne og ta bilde, og hun blogg om helt vanlige opplevelser, og hun har galleri og greier. Frodith er nok den skyldige denne gangen for at vi møttes denne gangen siden hun kom med toget fra Oslo for å møte oss, jeg er imponert. Man kan virkelig snu en dårlig dag til en god en ved å gå inn på hennes blogg.

Min matgale verden er en dame med en stor porsjon humor og glimt i øye. Dere har gjerne gjettet at hun også har en matblogg, og i tillegg skriver hun om andre ting som faller seg inn.  Hun er dessuten en mester i å lokke meg inn på bloggen med hennes artige overskrifter.

Margarites er den mer stillferdige av oss, og det er gjerne bra at ikke alle snakker like mye he he. Hun har bodd i USA og skriver om det som skjer rundt seg og tar veldig flott bilder. Hun har en lun humor og væremåte som gjør at man bare må like henne.

Veskeklatten er en av de første bloggerne jeg begynte å snakke med, hun syr utrolig stilige vesker som hun selger. Jeg har nok latt meg friste av hennes utrolige vesker så det er nesten slik at jeg ikke kan gå inn på bloggen hennes. Hun måtte dessverre melde avbud, veldig synd men slik er livet.

Vel egentlig skulle jeg skrive en oppskrift på kyllingsuppe, men jeg tror jeg skal skrive den for seg selv for ellers blir dette enda mer røre 😉

Det er heldigvis aldri for seint å få nye venner, HURRA!

20 kommentarer

20 thoughts on “Nye venner selv om man er blitt 29 ;-)

  1. så skjønn du er og skriver så mange fine ting om andre…..
    eg er så enig med deg -en herlig gjeng..og man er aldri for gammel til å bli kjent med andre 🙂
    supergøy kveld og egentlig hele helgen 🙂
    vi sees snart og veldig kjekt at du blogger igjen <3

  2. Så koselig innlegg 🙂 Det er jammen en gjeng herlige folk 🙂 SÅ forskjellige egentlig, men likevel mye like også 🙂 Og moro må man lage selv, og øyeblikkene også ja 🙂 Jeg er SÅ glad jeg kom over <3 En magisk helg <3 Klem <3

  3. cuskima: Jeg kan jo ikke lyge heller vet du da 😉 Har man ikke noe godt å si om andre, så kan man bare lavere;-) Det var bra du synes at det er kjekt å se min forvirrende oppskrifter he he 😉

  4. frodith: Det er jo utrolig hvor mange fellesnevnere man har, men det beste er jo at man godtar andre for den man er:-))) Det gleder virkelig mitt hjerte at du har kost deg blant oss Bergensere :-))))

  5. 🙂
    aller beste er å ikkje lyge 😀
    og enig med deg snakk fint….eller ikkje si noe :D:D
    syns du lager mye spennende 😉
    Blir så imponert over de som kan lage mat sånn på slump hahaha:D
    <3

  6. Å, så koselig innlegg, og fine ord. Helt sant! Det et så utrolig berikende å møte nye mennesker, så internettet skal man nejggu ikke kimse av, hehe

  7. Så herlig innlegg med det superherlige bildet under! Det er ganske fint med mangfold, og vi er nok både ulike og like vi bloggere, og jeg har virkelig storkost meg i helgen. Allerede nå gleder jeg meg til neste gang vi møtes! Sommerklem <3

  8. margarites: Jeg har tatt vare på det bilde til en passende anledning, og nå ble det rett :-)Gleder meg også, godt å ha noe koselig å se frem til 🙂

  9. Først og fremst må jeg jo bare si at å sitte ved siden av deg under middagen var utrolig koselig. Du er en person man bare liker med en eneste gang. Du kom inn i en nydelig kjole, og var rett og slett bare rett på.
    Å sitte sammen med alle sammen resten av kveldenm og nyte alt sammen gjør at denne helgen blir et minne for livet.
    Du beskriver alle sammen slik jeg har oppfattet de også, En herlig gjeng og kjekt at du liker trøndere da.:)
    Jeg har begynt å lese mange flere blogger etter helgen, og skjønner at jeg har gått glipp av mye.
    Utrolig kjekt at Frodith kom over, og at møtet ble gjort alvor av.
    Så tusen takk for et hyggelig møte, og at du er på bloggen. Gleder meg til oppskriftene dine jeg.:) Desilitermål? Er ikke flink å bruke det jeg heller.:)

  10. Så herlig innlegg 🙂 Var veldig dumt jeg ikke fikk anledingen til å være med som avtalt, vi bare MÅ ta det igjen. Satser på en lunsj med deg i ferien 🙂
    Klemmer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *