Last Updated:

Farger gjør meg glad og kreativiteten bobbler

Categories DIY

Det er kjekt når jeg kjenner at jeg har lyst å være kreativ igjen.

Jeg var på Ikea, og bare måtte ha noen glasskrukker, selv om jeg klødde meg i hode da jeg kom hjem siden jeg ikke ante hva jeg skulle bruke de til.

Men slik ble det, jeg elsker farger og jeg kjenner at jeg trenger det.

Er du avhengig av farger rundt deg?.

Den største krukken ble et hjem for mine nyinnkjøpte sugerør. 

Slik ser det ut nå på benken på kjøkkenet. 

Eggeglassene forelsket jeg meg i for mange år siden hos en venninne, men fikk ikke tak i. Før de plutselig dukket opp i rosa og rødt, og så fikk jeg noen i andre farger av venninnen min.

22 kommentarer

22 thoughts on “Farger gjør meg glad og kreativiteten bobbler

  1. Supre ting og fine fargar. Dei eggeglasa var jo heilt topp. Ein kan bli heilt lukkeleg av å kjøpe litt nytt til huset og spesielt når det er fine fargar. Eg har tenkt meg på Coopen eller Clas Ohlson, for å kjøpe meg nye sprayboksar med maling i spreke fargar. Etterpå går eg sikkert berserk og sprayar det eg kjem over.

  2. Så flott det ble med farger. Jeg har på en måte skjønt og sett at du er en fargerik person da 🙂 Jo, jeg klarer ikke å gå i kun sort f.eks, da må jeg ha et fargerikt skjerf på. De sugerørene er geniale. Jeg bruker dem hver morgen til smoothie til hele familien, så de er vi avhengig av:) Lykkelig da jeg så de hadde dem inne nå, ellers var de der kun om sommeren. Kanskje jeg må ha mine på kjøkkenbenken jeg og…..har jo likens krukke til deg såh… 🙂 Må bare bytte ut havregrynene 🙂 Takk for tips 🙂

  3. Veldig fint med friske farger ..og dette ble jo stilig :)…de har jammen mye fint på Ikea :))..og for noen “søte”eggeglass…:))

  4. Jeg er også glad i farger. Har noen flotte fargerike kjoler, som jeg gleder meg til å flagre i framover i våren og sommeren 🙂 Farger blir man glad av 🙂 Herlig med sugerør-glass 🙂

  5. Min matgale verden: Det er jo kjekt at jeg kan inspirere deg en gan også 😉 Hverdags gleder er overhode ikke oppskrytt, vi har jo flest hverdager 🙂

  6. frodith: Takk, nå har jeg egentlig lyst å vise hvor mye jeg smiler, men det er ikke så lett her (og det er heldig for deg at du slipper å se det he he) Jeg gleder meg også noe aldeles vannvittig til jeg kan bruke mine fargerike klær som ikke er klumsette og tunge å ha på seg. Jeg elsker SOL og VARME 🙂 Så glad jeg blir når dere også liker farger 🙂 Det er jo dobbel glede

  7. er så deilig med farger….er jo derfor vi forandrer etter humør og årstid…syns du fikk det fargesprakende og flott hos deg på kjøkkenet 😀

  8. Så fargerikt og flott 🙂 kjempe kreativt. Farger gjør en glad. Men jeg er nok en som bruker mye svart og grått i klær, med et innslag av farge. Og du måtte jo gi en lyd når du skal på Ikea, så kunne vi møttes til kaffe 🙂

  9. Farger gjør meg glad! De gjør noe med hele sinnsstemningen. Og så er det gøy å kjøpe litt nytt av og til, forandring fryder! Herlige og dekorative eggeglass 🙂

  10. Dette ble jo kjempefint! Farger er helt nødvendig for at jeg skal få overskudd til alt jeg har lyst til å gjøre. Hvordan skulle vi klart oss gjennom vinteren uten? Sterke farger gir energi og glede. Nå bærer det ut på trening i nye rosa sokker 🙂

  11. cuskima: Ja og når man kan ombestemme seg så er man jo i stand til å revurdere sine forgje handling og da er man jo at på til fleksibel og åpne for nye impulser he he

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *