Lammepølse, rotmos med poteter og sellerirot

Categories Pølseretter

Jeg var i en av de få gjenlevende lokale slakterbutikkene her i Bergen og der gikk jeg litt amok, der iblant noen nydelige lammepølser.

 

 

Pølsene steikte jeg på pannen med litt brokkoli og rød paprika.

Rotmos med poteter og sellerirot finner du oppskrift på HER. Her kan du også fine et alternativ med blomkål.

Nam nam

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER    

#lammepølse #rotmos #hjemmelaget #matfrabunnen #Middagstips #middag #Glutenfri

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *