Jeg pynter blomsterpottene mine

Categories Pynt og slikt

I dag fortet jeg å kjøpte tre typer blomster, tre blomsterpotter og tre typer elektriker tape, og vips så hadde jeg disse flotte blomsterpottene. Inspirasjonen fikk jeg fra bloggen til Ladyaugust, en dame som er helt utrolig kreativ og flink. Man trenger ikke kjøpe nye potter, bruk de du har.


Jeg gikk litt amok så skulle noen trenge elektrikertape så har jeg noen kilometer Emoji 

 

 

 

På denne potten har jeg brukt de to tynneste tapene. 


Det samme har jeg gjort på denne bare jeg la de skrått.

Denne potten tok lengst tid å lage. Da limte jeg den bredeste tapen på matpapir, tegnet på baksiden av papiret og klipte ut og limte på.

16 kommentarer

16 thoughts on “Jeg pynter blomsterpottene mine

  1. Så tøft 😀 Jeg måtte lime sammen to teiper fordi mine var tynne, visste ikke at man får kjøpt så brede, supert tips, tusen takk <3 Det blir litt av en forandring og uten at det koster stort heller 🙂 Jeg tok hele kjøleskapet haha Jeg vet det finnes masser av dekorasjonsteip i forskjellige farger og mønstre også og da kan man ju bytte med årstidene eller når man har lyst 😀 Tusen takk for linking og ha en nydelig kveld 🙂

  2. Har en liten morsom historie om denne tapen. Noen venner av oss skulle ha med gutta våre på båttur, de var vel tidlig 10-12 år eller noe sånt tenker jeg. Så får de litt problemer og vår venn sier at han skulle ønske han hadde litt elektrikertape. Værsågod sier min eldste og drar en rull tape ut fra lomma på jakken sin 🙂

  3. ladyaugust: Jeg kjøpte de på clas ohlson. Kjøleskapet ditt var bare drittkult, mitt kjøkken hadde nok sett rat ut med akkurat slik dekorasjon.Jeg fikk ikke sett alle bildene dine for siden ville ikke åpne seg helt av en eller annen grunn. Jeg tenkte på det med farger, jeg ELSKER farger og kommer nok helt sikkert til å prøve det også. Jeg får følle med så jeg ser hva jeg kan lage. Når jeg tar ideer fra en side linker jeg alltid, det mener jeg er både rett og riktig.

  4. Lurt 🙂 Skal se etter det neste gang jeg er der. Jeg har jo svart glanset kjøkken så her glir det rett inn. Syne slike mønstre og farger de har på teipene er tøffe også så jeg må vel prøve ut noe der også etterhvert 🙂 <3

  5. hehe, den skriveleifen din var morsom 🙂 bademorsinnredning 🙂 Ja, sånn går det når vi har det så travelt. Chatter mye med en venninne av meg og vi skriver så mye rart for alt skjer så fort 🙂

  6. Hehe Mariann, såklart bør man ha en rull elektrikerteip i lomma :DDDD Oi så tøft med rødt høyglansa bad 😀
    Hunder og små barn bør ikke ha fast tilhold i hus med sort høyglans kjøkken. Det er dødlekkert når det er nypussa og skikkelig ille når hundene laga labbemerker og sikklemerker haha Masser av ting man KAN teipe og morsom forandring 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *