Wraps med restene av krydret kylling

Categories Kyllingretter

Dagens middag er rester etter den godt krydrede kyllingen vi hadde lørdag. Det morsomme er at jeg syntes den smakte enda bedre i dag. Dette var virkelig en lur måte å forberede feks. Mat til klubb, fredagskos mår du kommer sliten hjem fra jobb eller rett å slett ha laget to middager i en.

Jeg har endret på utseende på bloggen, hva synes du, skal jeg beholde denne eller den gamle?

Fremgangsmåten til kyllingen finner du her.

Jeg brukte sausen fra kyllingen og smurte den utover lefsen.

Ellers hadde jeg i:

Kylling i biter

Isbergsalat

Cerrytomater

Paprika

Avokado

Og en liten klatt rømme hevet smaken enda et hakk.

Lefsene (man får kjøpt glutenfrie lefser i de fleste butikker for de som vil ha det) varmet jeg i min utrolig praktiske ildfaste form med kokk, den holder på fuktigheten i lefsen og den er fin å ha på bordet.

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Wraps med restene av krydret kylling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *