Wraps med kylling, grønnsaker og oystersaus

Categories Kyllingretter

Jeg hadde ikke salat, så da wok’et jeg grønnsaker og hadde i kylling.

Jeg hadde en steikt kyllingfilet

1 bunt blomkål

1 vårløk

1 bunt brokkoli

1 gulrot

1 stykke squash

Litt hvitløk 

Oystersaus

Bruk gjerne andre grønnsaker eller annen smakstilsetning, det er kun fantasien som begrenser oss!

Jeg renset og wok’et grønnsakene (kyllingen var steikt), hadde i oppdelt kylling, og til slutt hadde jeg på oystersaus og smakte til med salt og pepper.

Lefsene varmet jeg i ovnen. De er glutenfrie og er faktisk ikke så verst i konsistens og i smak. Link her

 

Matbloggtoppen

2 kommentarer

2 thoughts on “Wraps med kylling, grønnsaker og oystersaus

  1. Lisbeth Pedersen: Jeg har i grunnen ikke spist det så mye siden det ikke har vært lett å få tak i glutenfrie lefser. Men nå blir det nok oftere, nam, nam det var godt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *