Tapas Chorizo

Categories Tapas

Jeg har tenkt mye på at det hadde vært gøy å lage tapas retter, og nå fikk jeg et puff av en med blogger. Så her er første bidrag, av forhåpentligvis flere. Har der forslag så kom gjerne med dei.

Her er knekkebrød (hjemmelaget) men man kan bruke ristet brød i terninger.

Ost i terninger

Chorizo pølse

Cherry tomater

Fersk koriander

Tannpirker uten smak

 #tapas #fingermat #småretter  #Chorizo #oppskrift

Matbloggtoppen

// <![CDATA[
var hr_currentTime = new Date();var hr_timestamp = Date.parse(hr_currentTime.getMonth() + 1 + "/" + hr_currentTime.getDate() + "/" + hr_currentTime.getFullYear()) / 1000;document.write('’);
// ]]>

6 kommentarer

6 thoughts on “Tapas Chorizo

  1. Hipp, hurra, eg hadde problemer med å kopiera lenka di som du sendte meg. No skal eg slå opp på tapas når eg skal ha klubben den 30. i denne månaden. Takk og atter takk. Dette såg både godt og stilig ut. Kanskje du kunne flytta dei andre tapasrettane til TAPAS gruppa….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *