Laks med steikte poteter

Categories Fiskeretter

 Jeg hadde noen gamle poteter som hadde blitt liggende litt for lenge. Derfor måtte jeg nesten bruke dem opp eller kaste dem. Siden mitt mål er å kaste minst mulig, så var det bare å bruke kniven på dem, og koke det som var igjen. Dermed ble det kokte poteter for to dager.

Som naturlig er, ble det da steikte poteter andre dagen.

Jeg startet med å ha en laksefilet i en godt varm steikepanne med smør og snudde den, før jeg skrudde ned varmen.

Potetene var allerede skrelt, så jeg delte dem opp i biter og steikte dem i steikepannen.

Deretter laget jeg en salat av isbergsalat, nydelige reddiker og avokado.

 

1 kommentar

1 thought on “Laks med steikte poteter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *