Hamburger

Categories Retter med kjøttdeig

 Man får sine lyster, og i dag fikk jeg utrolig lyst på hamburger. Det er litt rart siden jeg ikke egentlig er så glad i det, men det kan jo være veldig godt å spise noe totalt annerledes innimellom. Her skal jeg også innrømme at jeg lagde verken hamburgeren eller brødet selv.

Siden jeg for det meste kun spiser glutenfri mat, så er ikke hamburgerbrød noe jeg har i hus. Derfor ble det ciabatta istedenfor hamburgerbrød og det smakte veldig godt (innholdet ser jeg ikke på når jeg for en gang skyld spanderer på meg slik mat).

 Jeg varmet ciabattabrødet etter pakkens anvisning og stekte hamburgerkarbonaden (jeg kjøper de som inneholder mest kjøtt) og hadde en sneie med gräddost på, men den kan sløyfes.

Når brødet var ferdig stekt, smurte jeg på aioli (oppskrift på aioli finer du under dressinger på bloggen min), hadde på salat og steikte tomater og selvsagt karbonaden.

 Nam nam 🙂



Disse fåes kjøpt i de fleste dagligvarerbutikkene etter hvert
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *