Last Updated:

1 juledags morgen

Categories Blogg

God morgen 🧑‍🎄💖, nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe, og med fyr på peisen. Jeg sneket meg stille ut av sengen,så de andre skal få sove lenge. Må se igjennom bildene fra I går. Det har vist ikke blitt så mange bilder som trodde.

Så jeg fikk ta et ufiltrert bilde av meg selv, håret er til all retninger og trøtt i tryne som jeg alltid er🤣. Jeg er stått opp,  men ikke våken.

Greta er eneste som er våken,og hun la seg foran peisen for det er kalt, minus 12 ute

Det blir heldigvis fort og varmt inne

 

Karianne har arvet et klokkespill,  det er jo utrolig koselig.

 

Karianne og Marte lagde en herlig forret med scamp og purre, jeg skal lure ut av de oppskriften 😁💖. De var helt nydelig.

 

Vi hadde deilig pinnekjøtt,  men det var ikke helt som vi var vant med. Det var kjøpt på en slakterbutikk så det er nå rart. Men mulig de har en annen vri på lagringen og tørking?

 

 

Fine gode snille Marte, ikke det beste bilde. Men kjente jeg måtte ha det med 💖

Humor forkle 🤣

Humorforkle, forkle må man ha 😁

Familiebilder med en hund som ikke vil stå i

 

Miriam er helten, så Greta måtte få sitte på fanget, den lille litte søte Greta 😁🐕💖

 

#julaften #1juledag

 

#hjemmelage #is #regnbue #is #mat #fra #bunnen #julekaker #Uten #dessert #gluten #melk   #Jul #advent #fest  #enkelt #godt #Middagstips #middag #morsmiddag #glutenfri #melkefri #tradisjonsmat Hjemmelaget #mat #fra #bunnen #av #regnbueflagg

4 kommentarer

4 thoughts on “1 juledags morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *