👌 Rester av lutefisk med sennep, flatbrød og syltet rødløk

Categories Alle oppskrifter, Fiskeretter, Tips til restemiddag

Dette bar faktisk fra i fjord, og jeg rotet meg aldri til å legge det ut, for det var så mye annet som skjedde. Nå er jeg på vei hjem, og skal innom min bror og svigerinne for å spise pinnekjøtt. Det er nok en del som har spist lutefisk en av dagene, og da blir det rester, det kan man ha til lunsj eller middag.

 

Jeg hadde lutefisken i pannen med litt baconfett og hadde en grov sennep på. Så la jeg den på flatbrød(glutenfritt for min del), og så rødløk på toppen. Oj, oj oj så nydelig mat.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#rester #lutefisk #middag #lunsj

6 kommentarer

6 thoughts on “👌 Rester av lutefisk med sennep, flatbrød og syltet rødløk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *