TOTAL MAKEOVER

Categories Blogg, DIY

Det er omtrent 6 år siden jeg flyttet opp her jeg bor nå. Huset var nitrist både ute og inne, men sakte men sikkert har jeg gjort en total forvandling. Dette prosjektet har tatt noen år, men jeg er veldig fornøyd med DIY.

 

 

 

Det første jeg gjorde var å male døren, så huset og vinduene, bare med det ble det litt bedre.

Gjerde fremfor huset røk, og så tok jeg bort rekkverket ned til kjelleren. Så forskalte jeg og støypte, det fikk jeg hjelp til. Noe så tungt arbeid har jeg aldri vært borti.

 

Mur og stolpesko var på plass. skeivt med solid.

Jord og heller ble gravd bort av en utrolig grei nabo, og det kom stein og grus.

De første jeg gjorde var å  bygge en blomsterkasse, og gjære bak der igjen.

Så bygget jeg en kasse til diverse rot og skrammel, så et bosshus til søppelspannene

 

De er egentlig potten jeg tok bilde av, men her ser du søppelhuset bak

Så stod trappen for tur

 

 

Jeg bygde trapp, om ikke helt standard, og hvit grus.

 

Et lite gjerde ned mot trappegangen måtte jeg ha

Så til slutt bygde jeg en blomsterkasse til. Gjerde bak er naboen sitt

De var frodig på trappen i fjord, håper det blir like bra denne sesongen

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#DIY #pussopp #Makoveravhuset #YESICANE #morsmiddag #oppsussing #Hjemmegjort

6 kommentarer

6 thoughts on “TOTAL MAKEOVER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *