Last Updated:

Når solen daler i vest, arbeider den late best!

Categories Blogg

Hvorfor er det slik at man er lat om man er B menneske? De kan sies veldig mye om meg, men ikke at jeg er er lat, tror heller jeg blir sett på som et arbeidsjern. Jeg er B pluss, og jeg elsker det, når jeg sover lenge våkner jeg med et smil om munnen! Min dag blir ikke kortere om jeg sover lenge, nopp for jeg er lenger oppe ;-). De fleste kreative menneskene er B mennesker, da blomstrer kreativiteten og jeg får mange gode ideer. Jeg har alltid elsket å sitte oppe om natten, med fyr i ovnen, og stearinlys som eneste lyskilde, da har jeg fred i sjelen. Eller de få gangene om sommeren da man kan sitte ute til langt på natt, fantastisk.

For meg er det beste med morgenen å kunne sette meg i sofaen med kaffe og stirre tomt ut i internettet!

Jeg er B pluss menneske og jeg er stolt av det  🤩🥳

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#lat #bmennske #våken Morsmiddag Bmennskeogstoltavdet

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Når solen daler i vest, arbeider den late best!

  1. Og her er det stikk motsatt😀 Våkner i 06 tiden og når det er vår/sommer er det bare å komme seg ut døren og opp et fjell.🏃‍♀️ Nyte soloppgang på en fjelltopp. Det er lykke og sjelefred. Så er det hjem til kaffe og avis lesing. Vi pensjonister har det deilig. Men når klokken nærmer seg 22 eller deromkring er det ikke mye fart i denne damen. 🥱😴

  2. Jaja ikke lett å bestille hvilken type menneske en blir eller ønsker. Jeg får ta det jeg er så heldig å få utdelt. Men så lenge vi er fornøyd, så er det bare å nyte livet om en er a eller b🌞

  3. Du er virkelig en stå-på-dame! Og det spiller ingen rolle om man er A menneske eller B menneske, så lenge du er det er et medmenneske! Og det er du Randi i høyeste grad, forståelsesfull og omtenksom 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *