Last Updated:

Stolpejakt i Hordneskogen, men har du vært i Furuvika?

Categories Blogg, Ut på tur

Noen ganger når frustrasjonen er så stor at man ikke vet inn eller ut, så går jeg på tur, og det som er med stolpejaken er at jeg ikke kan tenke på noe annet en å konsentrere meg om noe annet. Det er faktisk bare helt nydelig, det var meningen å bare ta noen poster, men jeg kjente at det gikk ikke. Da jeg kom til Furuvika begynte skuldrene å senke seg, herlighet der er det nydelig, har du ikke vært der og gått gjennom Øyordsbakken, da anbefaler jeg deg det, uansett om du er på stolpejakt eller ikke. Den letteste veien fra Hordneskogen er å parkere på Hordnes snuplass parkeringsplass, det er en stor gratis parkering. Man føller veien et lite stykke innover, og på venstre side står det skiltet Furuvika, man må gjerne være litt oppmerksom på skiltet. Furuvika er et fantastisk sted å ta med barna å bade eller grille, eller kun nyte utsikten. Turen min gikk videre gjennom koselige tun, og hytter i Øyordsbakken, det er noe med det stede som gjør at jeg finner roen helt. Det er som å komme til en annen verden, en verden uten stress, det er en fantastisk atmosfære her.

Furuvika

 

Furuvika

 

Furuvika

De ble noen kilometer på beina der jeg trasket, klatret krøp gjennom kratt og busker, og fikk årets første flått. Ja det er flott! Da jeg kom hjem hadde jeg tatt 34 poeter av 41, godt jobbet.

 

Fra min vandring i Øyordsbakken, hadde jeg kunne bod her hadde jeg flyttet på flekken.

Sauer med lam som var litt skeptisk til fotografen. Man ser Øyordsvannet i enden.

 

Hønsene var tydeligvis ikke skeptiske, men veldig selskapssyk, så de kom løpende for å bli fotografert.

Når man har pasert denne nydelige engen kan man komme inn i Hordneskogen en god sti til høyre.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#tur #ut #utpåtur #Stolpejaktihordneskogen #furuvika #Øyjordsbakken #naturperle #badeplass #Stolpejakt #morsmiddag #frustrasjon #sjelefred  #morsmiddag #stressmestring

4 kommentarer

4 thoughts on “Stolpejakt i Hordneskogen, men har du vært i Furuvika?

    1. Enten liker man det, ellers så gjør man det ikke. For meg er det å komme på nye steder, og å få tankene over på andre ting. Stressmestring på høyt plan for meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *