Stolpejakt i Fana kulturpark

Categories Blogg, Ut på tur

Stolpejakt fører til mye fint, og utenom at jeg aldri har vært i Fana kulturpark før, selv om det er veldig nærm der jeg bor. Men det kjekkeste er å få med seg andre, og denne gangen fikk jeg lokket min svigerinne Lillian og min bror Ove med. Lillian har fått lastet ned appen, og er også blitt hektet på stolpejakt, det er jo utrolig gøy å være sosial å gå på tur.

Det var nydelig fint i den lille parken, og den rommet både amfi og en diger foss og to broer.

Fana kirke skimtes mellom trærne, her er alle mine barn konfirmert.
Her holder det gudstjeneste ut i det fri.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#stolepejakt #Fanakulturpark #tur #ut #fotturibergen #Sosialt #Gåturmedandre #værsosial

2 kommentarer

2 thoughts on “Stolpejakt i Fana kulturpark

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *