Snakk om å være på rett plass til rett tid 😍

Categories Blogg

I dag er det fastelavnen og jeg våknet kl. 06.00, ikke det jeg liker best, og jeg sovnet heller ikke igjen. Det var bare å stå opp etter å ha lagt å tvunget øynene igjen til ingen nytte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg drakk min vanlige kaffemengde og spist god frokost. Da fant jeg ut at skulle sette en ny deig til boller, og de måtte bli skillingsboller denne gangen. Bolledeigen fikk jeg tilfeldigvis hos ei i går HER.  I mens deigen hevet så gikk jeg i garasjen for å ordne litt, og jeg glemte mobilen der. Deigen var ferdig hevet, så  jeg rullet ut bollene og satte de til heving igjen, og trasket bort til garasjen igjen  for å hente mobilen. Forundringen var stor da jeg hadde fått melding av min venninne som spurte om jeg var hjemme, for da ville hun og datteren komme innom. Heldigvis hadde jeg hentet telefonen, og heldigvis var bollene på heving. Jeg var jo ikke sikker på at de ville like bollene, for de var tross alt glutenfrie.

Her er Anna Marte og Solveig som jeg var så heldig å få på besøk.

Da de kom satte jeg bollene i ovnen og  tevannet på kok, og vi kunne kose oss! Snakk om å bare følle magefølelsen selv om man ikke vet helt hvorfor, man bare føller den.

De hadde med seg sin nye hund William, en utrolig nydelig hund. Og bollene gikk ned på høykant, så da må de være gode når selv de som tåler hvetemel likte de.

 

 

De ble fastelavnsbolle på meg etter middag

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#Rettstedtilretttid #magefølese #Intuisjon #følgemagefølesen #morsmidagsverden Morsmiddag #glutenfrieskillingsboller #glutenfriekanelboller

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Snakk om å være på rett plass til rett tid 😍

  1. Jeg skulle hatt fastelavensbolle her også i går, men fikk ikke bakeånden. Min datter derimot som bor i Oslo bakte. Så synd at hun bor så langt unna.
    Ønsker deg en nydelig uke:)

    1. Jeg har to døtre som bor i Oslo og en gutt i Kristiansand, så det forstår jeg veldig godt. Den ånden kan vi slite med alle og en vær innimellom, og å ikke spise fastelavnsboller går veldig fint. De kan vi spise når som helst. Men når jeg var så heldig å få overaskende besøk så er jeg veldig glad for at jeg tok meg selv i nakken. Ha en superfin dag til deg også Happy 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *