Last Updated:

Samling av Norske tresorter

Categories Blogg

Vi mennesker samler på ting og tang som betyr noe for oss, og noen ting er mer sært en andre ting. Men det betyr ikke at det ikke er fin tanke bak!

Jeg var å hentet noe materialer hos Bjørg som de skulle kaste, og da fikk jeg med meg en sekk med noe ved i. Jeg tenkte ikke så mye på det før jeg åpnet å så ned i sekken, for der var det plastposer med forskjellige tresorter som Aksel min tidligere nabo som har samlet på. De høres nokså sært ut, men han hadde en tanke bak, og det første var at på julaften så skulle man brenne minst 7 typer ved. Og den andre var at de hadde konkurranse om hvem som klarte å sette navn på alle tresortene, den som vant fikk en premie.  Dette er virkelig omtanke og å legge sjelen i det man gjør, og slik var Aksel, ikke noe var halvhjertet.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #desmåtingilivet #hverdagslykke #Takknemelighet #Morsmiddag #7sortervedtiljul #livsglede #ved

6 kommentarer

6 thoughts on “Samling av Norske tresorter

  1. Jeg tror ikke jeg hadde klart noen av de tresortene 😀 Litt lurt å kunne sånt, skikkelig dårlig med bladene/løvet også jeg…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *