I går måtte jeg nesten klippe meg ut av kjolen etter en uke med god mat og drikke 😄. Nå kjenner jeg at det skal bli godt med hverdag igjen.  Men på julaften fikk jeg is med en appelsinlikør og geletopper som var nydelig. Derfor fikk jeg lyst å prøve meg på noe lignende, men hadde ikke likør og forsøker å unngå melkeprodukter så uansett blir det ikke lik den på julaften. Jeg synes DUGG Vegansk Kokos-is med sjokoladesaus er nydelig derfor ble det den, og i stede for likør så jeg brukte Fersken og Aprikosbalsamico. Det høres vel ut som en merksnodig kombinasjon, men det ble veldig godt.

 

En boks med Vegansk Kokos-is med sjokoladesaus

4 barneskjeer Fersken og Aprikos balsamico

1 pose geletopper

La isen smelte litt, det er lurt å ha en den i en mikser, ha i balsamicoeddiken og bland godt. Del opp de fleste geletoppene(behold noen til pynt) og ha de i isen og bland de godt i isen. Ha isen i en skål og sett den i fryseren.

 

 

 

 

 

 

Fersken- og aprikosbalsamico 100ml

 

#dessert #vegetar #vegan #Morsmiddag #Melkefri # glutenfri

2 kommentarer

2 thoughts on “Pimpet kokosis

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *