Øye er blankt av en tåre!

Categories Blogg

‘Man skulle tro at når man ble 60, DA ble man morgenperson, som var tidlig våken før alle andre, men slik er ikke jeg. Jeg er akkurat like trøtt om morgningen som jeg alltid har vært. Det vil si, jeg står opp, men våken er jeg ikke. Det har vært en strålende fin julaften, og Marte og Karianne har stått på seint og tidlig for at det skulle bli en fin julaften. Karianne har forstått hvor trett jeg er om moringen, så hun har stått opp med Alf, og heller tatt seg en hvil seinere på dagen. Men nå syntes jeg hun virkelig burde benytte anledningen til å få seg en litt litt mer søvn. Så i dag tidlig fikk jeg lille Alf for meg selv, å ja jeg så han nesten ikke til å begynne med for jeg var så trett, men han strålte lys og kjærlighet, så det ordnet seg fort.

Han bare elsker å bli sunget til, så etter en skive og å lekt litt, så kom han krypende opp på fanget, og jeg sang med min nydelige ruststemme. Han bryr seg ikke et sekund, han tar meg som jeg er, og vugger med i sangen. Etter en liten stund begynner øynene å glippe, og han lener seg mot meg og sovner. Finnes det noe større tillitserklæring en det? Bestemor 💝 har fått den største gaven man kan få. Et øye er blankt av at hjerte renner over av kjærlighet 💙.

 

 

Snille tålmodige Greta❤️

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#Kjærlighet #Morgenstund #bestemorgullet #bestemor

10 kommentarer

10 thoughts on “Øye er blankt av en tåre!

  1. Veldig koselig da 🙂 Jeg har vært sammen med søsteren min sitt barne-barn, og har fått lov å bli by-bestemor. En slags reserve .-) Og det er stas 🙂 Han er 2, 5 måned og verdens fineste så klart 🙂

    1. Det går for det samme🥰 jeg har i mange år hatt bonusbarnebarn, som er reservefamilien min sine barn. Utrolig koselig uansett, de er jo bare verdens fineste alle sammen 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *