Ørret med rotmos (rester fra i går)

Categories Blogg, Tips til restemiddag

Nok en fin dag men med veldig skiftende vær, alt fra strålende fin sol til snøbyer. Når jeg kom inn igjen var jeg glad for at jeg skulle ha en enkel middag. Siden jeg hadde igjen rotmos fra i går, ørret fra fryseren og maiskolbe og gulerøtter var middagen ferdig på få minutter. Jeg er tydeligvis i det lekne hjørnet i dag, så det ble litt lek med middagen 🙂

Rotmosen fra i går finner du HER

Fisken steikte jeg med sirtonolje og salt. Jeg snudde den et par ganger under steiking, som tok rundt 10- 12 minutter

Gulerøttene renset jeg og skjære de på skrå, og maisen i skiver. Så ble det blomster til middagen 🙂

 

 

#rester #fisk #lek #med #maten #rotmos #middag #middagstips #Morsmiddag #glutenfritt #melkefritt

2 kommentarer

2 thoughts on “Ørret med rotmos (rester fra i går)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *