OMG, onsdags morra blues

Categories Blogg

Mange i Norge og helst sikkert andre steder i verden der det er kaldt og surt, er stive som noen stokker. Det er ikke akkurat lambada dans vi er best på, mer gammeldans med stokk.

Nå snakker jeg mest for meg selv. Men i går var jeg ute å spiste middag med noen fine folk, og det var noen gjøglere som føk rundt oss og vred seg som gummislanger, det er rett og slett imponerende. Og da de gikk videre etter en innsamlingsaksjon, utbrøt han ene “Haddde me gjort detta, da hadde vi lagt i gips” 🤣. Og det er helt sant.

Og den stivheten han snakker om har jeg når jeg er hjemme, og det er rett og slett vont hele forbaska tiden. Men drit i det, nå er jeg i sol og varme, og det er tydelig at kroppen begynner å tine. For i dag tidlig var jeg så trett at jeg satte på kaffen, uten å ha filterholderen i, og heller ikke kannen under. Da e så gale! Takk og pris på at den kaffeholderen nesten ikke slipper kaffe ned før man har kannen under.

Nå har jeg drukket kaffe på sengen og hode har begynt å komme seg heldigvis. Så nå får jeg møte den nye fantastiske dagen med humor og smil, for det vet jeg ikke hva er før etter noen timer og etter en kanne kaffe.

HA en strålende fin dag kjære dere ❤️

 

2 kommentarer

2 thoughts on “OMG, onsdags morra blues

  1. Jeg synes du er helt rå Randi🌹Unner deg noen dager i varmen, ❤️kos deg masse..
    I mars er det min tur å stikke i varmen, gleder meg til det

    1. Tusen takk Aud. Ja dette er helt nydelig å korte ned januar med 14 dager. Det gjør så godt både for kropp og sjel 😍. Er det Puerto Rico du også skal til?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *