Last Updated:

Nyt en deilig alkoholfri sommerdrikk

Categories Alle oppskrifter

Mojito er noe av det beste jeg vet av drikke, og nå som mynten vokser som bare det er det perfekt å kose seg på terrassen med.  Mynten kaller jeg bare for mojito planten 👌😊. Man kan ha alkohol i om man ønsker det, da har man i hvit rom.

Til to glass:

2 dl Lerum sin saft med lime og sitron. Smak til hvor søt du ønsker den

Ca. 3 dl farris eller sodastream

Masse mynte

4 båter lime eller mer

Masse is

Bland alt sammen og rør godt sammen, og nyt 👌😊

Mojitoplanten min, eller mynte som den egentlig heter

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#Lerum #sitronoglimesaft #Takklerum  #mojito #morsmiddag #hjemmelaget #matfrabunnen #sommerdrikk #alkoholfrisommerdrikk

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *